Liczba zębów 1 | 152 | |
Liczba pasków | 1 | |
Liczba rolek kierunkowych | 2 | |
Masa [g] | 3810 | |
Szerokość 1 [mm] | 30 | |
nr EAN | 3413521656330 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP455.350 SNR
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI
4740846, 500328902, 504083122, 96461358, 98473452, 99432547, 99440717, 99456476, 99461357, 99461358
0816E5, 081832, 081823, 083032, 083040, 1201C9, 1201H5
0816E5, 081832, 083032, 083040, 1201C9, 1201H5
2992485, 96461358, 99432547, 99456476, 99461357
ALFA ROMEO | 4740846 | |
ALFA ROMEO | 47408846 | |
ALFA ROMEO | 99432547 | |
ALFA ROMEO | 99461357 | |
CITROËN | 0816-E5 | |
CITROËN | 0818-32 | |
CITROËN | 0830-32 | |
CITROËN | 0830-40 | |
CITROËN | 1201-C9 | |
CITROËN | 1201-H5 | |
FIAT | 4740846 | |
FIAT | 500328902 | |
FIAT | 504083122 | |
FIAT | 96461358 | |
FIAT | 98473452 | |
FIAT | 99432547 | |
FIAT | 99440717 | |
FIAT | 99456476 | |
FIAT | 99461357 | |
FIAT | 99461358 | |
IVECO | 2992485 | |
IVECO | 96461358 | |
IVECO | 99432547 | |
IVECO | 99456476 | |
IVECO | 99461357 | |
OPEL | 4403144 | |
OPEL | 4421906 | |
OPEL | 4500831 | |
PEUGEOT | 0816-E5 | |
PEUGEOT | 0818-32 | |
PEUGEOT | 0818.23 | |
PEUGEOT | 0830-32 | |
PEUGEOT | 0830-40 | |
PEUGEOT | 1201-C9 | |
PEUGEOT | 1201-H5 | |
RENAULT | 130284019R | |
RENAULT | 130703835R | |
RENAULT | 5001001259 | |
RENAULT | 7701040204 | |
VAUXHALL | 9111144 | |
VAUXHALL | 9161131 | |
VAUXHALL | 95508239 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP455.350 SNR w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP455.350 SNR:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.