Liczba zębów 1 | 141 | |
Liczba pasków | 1 | |
Liczba rolek kierunkowych | 2 | |
Masa [g] | 1685 | |
Szerokość 1 [mm] | 25 | |
nr EAN | 3413521622458 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP459.670 SNR
CITROËN | 0816-K1 | |
CITROËN | 0816-L0 | |
CITROËN | 0830-75 | |
CITROËN | 1201-G1 | |
CITROËN | 1201-K8 | |
CITROËN | 1606948980 | |
CITROËN | 1608745980 | |
CITROËN | 1608747480 | |
CITROËN | 1609417680 | |
CITROËN | 1613561980 | |
FIAT | 1606948980 | |
FIAT | 1609417680 | |
FIAT | 9467643789 | |
FIAT | 9467644089 | |
FORD | 1313842 | |
FORD | 1351130 | |
FORD | 1364681 | |
FORD | 1685777 | |
FORD | 1690270 | |
FORD | 1715839 | |
FORD | 1725441 | |
FORD | 1738632 | |
FORD | 1753587 | |
FORD | 1759714 | |
FORD | 1855728 | |
FORD | 2008686 | |
FORD | 3M5Q 8591 BB | |
FORD | 3M5Q 8591 CA | |
MAZDA | Y601-15-010A | |
MAZDA | Y601-15-S20 | |
MAZDA | Y650-12-730 | |
MAZDA | Y650-12-730A | |
MAZDA | Y650-12-770 | |
MAZDA | Y655-12-205 | |
MITSUBISHI | MN982503 | |
MITSUBISHI | MN982542 | |
MITSUBISHI | MN982552 | |
MITSUBISHI | MN982556 | |
MITSUBISHI | MN982562 | |
OPEL | 3646435 | |
OPEL | 3646454 | |
PEUGEOT | 0816-K1 | |
PEUGEOT | 0816-L0 | |
PEUGEOT | 0830-75 | |
PEUGEOT | 1201-G1 | |
PEUGEOT | 1201-K8 | |
PEUGEOT | 1606948980 | |
PEUGEOT | 1608745980 | |
PEUGEOT | 1608747480 | |
PEUGEOT | 1609417680 | |
PEUGEOT | 1613561980 | |
SUZUKI | 17400-69K00 | |
TOYOTA | SU001-A0150 | |
TOYOTA | SU001-A0455 | |
TOYOTA | SU001-A0536 | |
TOYOTA | SU001-A0564 | |
VAUXHALL | 3646435 | |
VAUXHALL | 3646454 | |
VOLVO | 30711527 | |
VOLVO | 30751971 | |
VOLVO | 31330200 | |
VOLVO | 31330201 | |
VOLVO | 31339887 | |
VOLVO | 31370047 | |
MINI | 11 51 7 805 992 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP459.670 SNR w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP459.670 SNR:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020