Materiał wirnika pompy wody | Metal | |
Materiał uszczelnienia | papier | |
Materiał | Odlew aluminiowy | |
Liczba skrzydeł | 6 | |
Ciężar [kg] | 0,787 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4044688505514 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 32 15 0001 SWAG Autoteile GmbH
AUDI | 026 121 005 A | |
AUDI | 026 121 005 B | |
AUDI | 026 121 005 C | |
AUDI | 026 121 005 E | |
AUDI | 026 121 005 G | |
AUDI | 026 121 005 H | |
AUDI | 037 121 005 B | |
AUDI | 037 121 005 C | |
AUDI | 055 121 005 B | |
AUDI | 068 121 005 A | |
AUDI | 26 121 005 A | |
AUDI | 26 121 005 B | |
AUDI | 26 121 005 C | |
AUDI | 26 121 005 E | |
AUDI | 26 121 005 G | |
AUDI | 26 121 005 H | |
AUDI | 37 121 005 B | |
AUDI | 37 121 005 C | |
AUDI | 55 121 005 B | |
AUDI | 68 121 005 A | |
FORD | 1 031 879 | |
SEAT | 026 121 005 A | |
SEAT | 026 121 005 C | |
SEAT | 026 121 005 E | |
SEAT | 026 121 005 G | |
SEAT | 026 121 005 H | |
SEAT | 037 121 005 B | |
SEAT | 037 121 005 C | |
SEAT | 068 121 005 A | |
SEAT | 26 121 005 A | |
SEAT | 26 121 005 C | |
SEAT | 26 121 005 E | |
SEAT | 26 121 005 G | |
SEAT | 26 121 005 H | |
SEAT | 37 121 005 B | |
SEAT | 37 121 005 C | |
SEAT | 68 121 005 A | |
VOLKSWAGEN | 026 121 005 A | |
VOLKSWAGEN | 026 121 005 B | |
VOLKSWAGEN | 026 121 005 C | |
VOLKSWAGEN | 026 121 005 E | |
VOLKSWAGEN | 026 121 005 G | |
VOLKSWAGEN | 026 121 005 H | |
VOLKSWAGEN | 037 121 005 B | |
VOLKSWAGEN | 037 121 005 C | |
VOLKSWAGEN | 055 121 005 B | |
VOLKSWAGEN | 068 121 005 A | |
VOLKSWAGEN | 26 121 005 A | |
VOLKSWAGEN | 26 121 005 B | |
VOLKSWAGEN | 26 121 005 C | |
VOLKSWAGEN | 26 121 005 E | |
VOLKSWAGEN | 26 121 005 G | |
VOLKSWAGEN | 26 121 005 H | |
VOLKSWAGEN | 37 121 005 B | |
VOLKSWAGEN | 37 121 005 C | |
VOLKSWAGEN | 55 121 005 B | |
VOLKSWAGEN | 68 121 005 A | |
FORD USA | 95VW8503AA |
Zastosowanie Pompa wodna 32 15 0001 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020
Jakie występują rodzaje filtrów powietrza?
27-07-2020