Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » drążki kierownicze poprzeczne, pojedyncze części » drążek kierowniczy, końcówka drążka, pojedyncze części » 40 76 0002 swag autoteile gmbh

Śruba, ustawienie geometrii 40 76 0002 SWAG Autoteile GmbH

40 76 0002 Śruba, ustawienie geometrii SWAG Autoteile GmbH
20.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

40 76 0002

Długość [mm] 105,5
Długość [mm] 97
Gwint zewn. [mm] M16 x 2
Ciężar [kg] 0,143
nr EAN 4044688052025

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Śruba, ustawienie geometrii 40 76 0002 SWAG Autoteile GmbH

Śruba regulacyjna drązka kierowniczego (M16x2x97-105,5mm) pasuje do: OPEL ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI, CALIBRA A, VECTRA A; SAAB 900 II, 9-3 1.4-2.5 04.88-01.05
numery OEM:
OPEL      03 22 576
OPEL      03 22 577
OPEL      3 22 576
OPEL      3 22 577
SAAB      42 42 731
VAUXHALL      090289915
VAUXHALL      090373523
VAUXHALL      90289915
VAUXHALL      90373523

Zastosowanie Śruba, ustawienie geometrii 40 76 0002 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Śruba, ustawienie geometrii 40 76 0002 SWAG Autoteile GmbH:

2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-01-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.