Średnica bębna hamulcowego | 228,3 |
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] | 47,5 |
Śr. zewn. bębna ham. [mm] | 268,5 |
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] | 61 |
Wzór otworów/Ilość otworów | 04/08 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] | 230 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 60 |
Ciężar [kg] | 5,800 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia nadajnika impulsów ABS |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez piasty koła |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez sworznia mocującego koła |
Długość opakowania [cm] | 30,8 |
Szerokość opakowania [cm] | 30,4 |
Wysokość opakowania [cm] | 8,6 |
Techniczny numer informacyjny | 98100 0272 0 1 |
nr EAN | 4019722288418 |
Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 94027200 TEXTAR
FIAT | 51901443 | |
FIAT | 51901444 | |
FIAT | 55703043 | |
FIAT | 55704058 | |
OPEL | 13423796 | |
OPEL | 55701380 | |
OPEL | 55704058 | |
OPEL | 568000 | |
OPEL | 568003 | |
OPEL | 568270 | |
VAUXHALL | 13423796 | |
VAUXHALL | 13423797 | |
VAUXHALL | 55701380 | |
VAUXHALL | 55704058 | |
VAUXHALL | 568000 | |
VAUXHALL | 568003 | |
VAUXHALL | 568270 |
Zastosowanie Bęben hamulcowy 94027200 TEXTAR w samochodach:
Opinie Klientów o Bęben hamulcowy 94027200 TEXTAR:
Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.
Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..
Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.