
| Ciężar [kg] | 5,3 |
| Średnica zewnętrzna bębna hamulca [mm] | 262 |
| maks. wielkość poślizgu bębna [mm] | 221 |
| Wewnętrzna wysokość bębna hamulca [mm] | 41 |
| Całkowita wysokość bębna hamulca [mm] | 59 |
| Wzór otworów/liczba otworów | 05/08 |
| Średnica otworu centrującego [mm] | 62 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 114,3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | bez piasty koła |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | bez łożyska koła |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | bez sworznia mocującego koła |
| Średnica wewnętrzna bębna hamulca [mm] | 220 |
| Średnica otworu szpilki koła [mm] | 14,3 |
| Długość opakowania [cm] | 30,8 |
| Szerokość opakowania [cm] | 30,4 |
| Wysokość opakowania [cm] | 8,6 |
Dodatkowe informacje o produkcie BĘBEN HAM. SUZUKI T. SX4 1,5/1,6-2,0 DDIS 06- BEZ ŁOŻYSKA 94047600 TEXTAR
| SUZUKI | 4351179J00 | |
| SUZUKI | 4351179J00000 |
Zastosowanie BĘBEN HAM. SUZUKI T. SX4 1,5/1,6-2,0 DDIS 06- BEZ ŁOŻYSKA 94047600 TEXTAR w samochodach:
Opinie Klientów o BĘBEN HAM. SUZUKI T. SX4 1,5/1,6-2,0 DDIS 06- BEZ ŁOŻYSKA 94047600 TEXTAR:
Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.
Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..
Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.