Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Opel INSIGNIA A (G09) 2.0 CDTI (68) (2008.07-2017.03) 160km » 98061200 textar
wybrany samochód: 
Opel Insignia A (g09) 2.0 Cdti (68) (2008.07-2017.03) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych 98061200 TEXTAR

98061200 Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych TEXTAR
44.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (72 ocen)
numery handlowe:

96990 0612 0 1

numer części:

98061200

producent:

TEXTAR

Status produktu: Normalny
Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe
Długość [mm]772
Ciężar [kg]0,027
Wymagana ilość1
Długość opakowania [cm]26
Szerokość opakowania [cm]15
Wysokość opakowania [cm]1
Techniczny numer informacyjny96990 0612 0 1
nr EAN4019722535420

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych 98061200 TEXTAR

Czujnik zużycia klocka hamulcowego przód pasuje do: BMW X3 (G01), X3 (G01, F97, G08), X4 (G02, F98) 1.6-Electric 08.17-
numery OEM:
BMW      34356870351
BMW      6870351
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych 98061200 TEXTAR w samochodach:

Opinie Klientów o Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych 98061200 TEXTAR:

Michał,
2023-03-15
 5/5
Jakościowy produkt, polecam
Krzysztof, Warszawa
2021-05-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
paweł, warszawa
2023-08-31
 5/5
Ok
Dariusz, Warszawa
2019-10-05
 5/5
Klocki oryginalne, niska cena i błyskawiczna wysyłka
Sławomir, Poznań
2023-01-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Żory
2021-04-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Krotoszyn
2020-08-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Wrocław
2022-07-13
 5/5
Ok.
Mariusz, Dukla
2023-07-23
 5/5
Ok
Sławomir, Poznań
2023-01-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Rybnik
2021-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Sosnowiec
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Rajkowo
2023-08-08
 5/5
Jedyna z całego zamówienia część która jest zaplombowana i zabezpieczona przez producenta. Nie mam zastrzeżeń.
Anrzej, Tarnowskie Gory
2022-12-19
 5/5
Dobra jakość klocków Textar. Dostawa i obsługa b. dobra i zgodna z oczekiwaniem
Wiesław, Warszawa
2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Warszawa
2020-06-16
 5/5
Dobre klocki do normalnej eksploatacji. Brak pisków, dobra jakość w rozsądnej cenie.
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
Mirosław, Kielce
2021-03-20
 5/5
ok
Piotr, Bezrzecze
2020-02-07
 5/5
Części tego producenta jak zwykle najwyższej jakości tak jak i zakupione 98042400
Sławomir, Ostrowiec Świętokrzyski
2022-12-08
 5/5
Super Polecam
Mariusz, Częstochowa
2023-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Pomiechówek
2022-06-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Katowice
2022-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Sosnowiec
2021-04-13
 5/5
.
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Golczewo
2020-06-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Wrocław
2020-10-12
 5/5
Używam od kilku lat, jestem zadowolony.
Mirosław, Police
2020-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Warszawa
2020-06-16
 5/5
Dobre klocki do normalnej eksploatacji. Brak pisków, dobra jakość w rozsądnej cenie.
Karol, Juszkowo
2022-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.