Wymiar gwintu | M6 |
Tryb pracy | mechaniczne |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Liczba otworów gwintowanych | 3 |
Średnica koła łopatkowego [mm] | 62 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D10526TT THERMOTEC
CITROËN | 1612721680 | |
CITROËN | 1612722780 | |
CITROËN | 1623118780 | |
HYUNDAI | 150-05-4622 | |
HYUNDAI | 251002A000 | |
HYUNDAI | 251002A001 | |
HYUNDAI | 251002A010 | |
HYUNDAI | PA10099 | |
KIA | 251002A000 | |
KIA | 251002A001 | |
KIA | 251002A010 | |
BUGATTI | PA10099 |
Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D10526TT THERMOTEC w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.