Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Daimler LANDAULETTE 4.2 (1974.03-1991.12) 167km » D10526TT thermotec
wybrany samochód: 
Daimler Landaulette 4.2 (1974.03-1991.12) 167km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa cieczy chłodzącej D10526TT THERMOTEC

D10526TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
thermotec D10526TT
Pompa cieczy chłodzącej D10526TT
D10526TT
87.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D10526TT

producent:

THERMOTEC

Wymiar gwintuM6
Tryb pracymechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Liczba otworów gwintowanych3
Średnica koła łopatkowego [mm]62

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D10526TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: HYUNDAI ACCENT III, ELANTRA IV, GETZ, I10 I, I30, MATRIX, KIA CEED, CERATO I, PICANTO I, PRO CEED, RIO II 1.1D-1.6D 10.01-12.12
numery OEM:
CITROËN      1612721680
CITROËN      1612722780
CITROËN      1623118780
HYUNDAI      150-05-4622
HYUNDAI      251002A000
HYUNDAI      251002A001
HYUNDAI      251002A010
HYUNDAI      PA10099
KIA      251002A000
KIA      251002A001
KIA      251002A010
BUGATTI      PA10099

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D10526TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.