Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 i.e. (162.A2A, 162.A2E) (1984.10-1987.07) 128km » D12103TT thermotec
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 90 (162_) 2.0 I.e. (162.a2a, 162.a2e) (1984.10-1987.07) 128km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa cieczy chłodzącej D12103TT THERMOTEC

D12103TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
thermotec D12103TT
Pompa cieczy chłodzącej D12103TT
D12103TT
220.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D12103TT

producent:

THERMOTEC

Tryb pracymechaniczne

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D12103TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej
numery OEM:
TOYOTA      16100-09411
TOYOTA      16100-0944
TOYOTA      16100-09440
TOYOTA      16100-09441
TOYOTA      16100-39455
TOYOTA      16100-39456
TOYOTA      16100-69298
TOYOTA      1610009442
TOYOTA      1610069205
TOYOTA      1610069206
TOYOTA      1610069305
TOYOTA      1610069335
TOYOTA      1610069455
BUGATTI      PA10071
LEXUS      16100-39455
LEXUS      16100-39456
LEXUS      1610009440
LEXUS      1610009441
LEXUS      1610009442
LEXUS      1610069205
LEXUS      1610069206
LEXUS      1610069298
LEXUS      1610069305
LEXUS      1610069335
LEXUS      1610069455
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D12103TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.