Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (1991.01-1998.09) 95km » D12103TT thermotec
wybrany samochód: 
Renault Clio I (b/c57_, 5/357_) 1.8 (1991.01-1998.09) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa cieczy chłodzącej D12103TT THERMOTEC

D12103TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
thermotec D12103TT
Pompa cieczy chłodzącej D12103TT
D12103TT
220.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D12103TT

producent:

THERMOTEC

Tryb pracymechaniczne

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D12103TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej
numery OEM:
TOYOTA      16100-09411
TOYOTA      16100-0944
TOYOTA      16100-09440
TOYOTA      16100-09441
TOYOTA      16100-39455
TOYOTA      16100-39456
TOYOTA      16100-69298
TOYOTA      1610009442
TOYOTA      1610069205
TOYOTA      1610069206
TOYOTA      1610069305
TOYOTA      1610069335
TOYOTA      1610069455
BUGATTI      PA10071
LEXUS      16100-39455
LEXUS      16100-39456
LEXUS      1610009440
LEXUS      1610009441
LEXUS      1610009442
LEXUS      1610069205
LEXUS      1610069206
LEXUS      1610069298
LEXUS      1610069305
LEXUS      1610069335
LEXUS      1610069455
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D12103TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.