Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Peugeot DJANGO Django 125 (M2) (2014.07-???) 10km » D1G015TT thermotec
wybrany samochód: 
Peugeot Django Django 125 (m2) (2014.07-???) 10km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa cieczy chłodzącej D1G015TT THERMOTEC

D1G015TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
thermotec D1G015TT
Pompa cieczy chłodzącej D1G015TT
D1G015TT
89.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D1G015TT

producent:

THERMOTEC

Liczba zębów3
Tryb pracymechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1G015TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej
numery OEM:
FORD      1F1E8501BA
FORD      3006897
FORD      3600265
FORD      3667653
FORD      3715703
FORD      3800766
FORD      4096620
FORD      4356532
FORD      4448290
FORD      4473998
FORD      4551517
FORD      7220037
FORD      7269023
FORD      F53E8501AK
FORD      F53E8501AL
FORD      F578501A
FORD      F5RZ8501A
FORD      F63E8501AA
FORD      F63Z8501AA
FORD      PW315
FORD      XS2E8501BA
FORD      XS2E8501BD
FORD      XS2E8501BDBE
FORD      XS2E8501CA
FORD      XS2E8501CC
FORD      XS2E8501CD
FORD      XS2E8501CF
FORD      XS2E8501EA
FORD      XS2Z8501BC
FORD      XS2Z8501CC
JAGUAR      C2S18139
JAGUAR      C2S43292
JAGUAR      C2S5120
BUGATTI      PA6014
zamienniki:
506402
brak
VALEO
33-0656
brak
KAGER
33-0554
brak
KAGER
WP0533
brak
LPR

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1G015TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.