Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Ford KUGA II (DM2) 2.0 TDCi 4x4 (2013.03-???) 163km » D1M041TT thermotec
wybrany samochód: 
Ford Kuga Ii (dm2) 2.0 Tdci 4x4 (2013.03-???) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa cieczy chłodzącej D1M041TT THERMOTEC

D1M041TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
thermotec D1M041TT
Pompa cieczy chłodzącej D1M041TT
D1M041TT
thermotec D1M041TT Pompa cieczy chłodzącej
Pompa cieczy chłodzącej D1M041TT thermotec
Pompa cieczy chłodzącej D1M041TT thermotec
Pompa cieczy chłodzącej D1M041TT thermotec
120.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D1M041TT

producent:

THERMOTEC

Długość [mm]325
Tryb pracymechaniczne
Ø koła pasowego [mm]90
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Średnica koła łopatkowego [mm]74

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1M041TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      611 200 02 01
MERCEDES-BENZ      611 200 12 01
MERCEDES-BENZ      A611 200 02 01
MERCEDES-BENZ      A6112001201
BUGATTI      PA6824

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1M041TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.