Wymiar gwintu | M6 |
Tryb pracy | mechaniczne |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Liczba otworów gwintowanych | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1M051TT THERMOTEC
MERCEDES-BENZ | 266 200 07 20 | |
MERCEDES-BENZ | 266 200 08 20 | |
MERCEDES-BENZ | 640 200 03 01 | |
MERCEDES-BENZ | A266 200 07 20 | |
MERCEDES-BENZ | A2662000820 | |
MERCEDES-BENZ | A6402000301 | |
MITSUBISHI | MN960155 | |
MITSUBISHI | MN960330 | |
BUGATTI | PA10064 | |
SMART | 6402000301 | |
SMART | A6402000301 | |
CARBODIES | 332608 |
Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1M051TT THERMOTEC w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.