Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Iveco DAILY III Platforma / podwozie 50 C 11 Natural Power (CNG) (1999.05-2006.04) 106km » D1P052TT thermotec
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iii Platforma / Podwozie 50 C 11 Natural Power (cng) (1999.05-2006.04) 106km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa cieczy chłodzącej D1P052TT THERMOTEC

D1P052TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
thermotec D1P052TT
Pompa cieczy chłodzącej D1P052TT
D1P052TT
187.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D1P052TT

producent:

THERMOTEC

Wymiar gwintuUNF
Tryb pracymechaniczne
Rodzaj korpusuz obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Wykonanie pompy wodnejdla napędu paskiem zębatym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1P052TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej
numery OEM:
CITROËN      1201H6
CITROËN      1609944880
FIAT      1609944880
FIAT      9659248280
FORD      1372336
FORD      1381796
FORD      1949737
FORD      6C1Q8K500AF
FORD      6C1Q8K500AG
PEUGEOT      1201H6
PEUGEOT      1609944880

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1P052TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.