Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 1.6 e (EA0F) (1996.10-1999.03) 90km » D1W017TT thermotec
wybrany samochód: 
Renault Megane I Cabriolet (ea0/1_) 1.6 E (ea0f) (1996.10-1999.03) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa cieczy chłodzącej D1W017TT THERMOTEC

D1W017TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
thermotec D1W017TT
Pompa cieczy chłodzącej D1W017TT
D1W017TT
thermotec D1W017TT Pompa cieczy chłodzącej
Pompa cieczy chłodzącej D1W017TT thermotec
57.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D1W017TT

producent:

THERMOTEC

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1W017TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: AUDI 100 C2, 100 C3, 100 C4, 80 B1, 80 B2, 80 B3, 80 B4, 90 B3, A4 B5, A6 C4, CABRIOLET B3, COUPE B2, COUPE B3, FORD GALAXY I 1.3-2.0 08.75-
numery OEM:
AUDI      026121005A
AUDI      026121005C
AUDI      026121005E
AUDI      026121005G
AUDI      026121005H
AUDI      037121005C
AUDI      068121005A
FORD      1031879
SEAT      026121005A
SEAT      026121005C
SEAT      026121005E
SEAT      026121005G
SEAT      026121005H
SEAT      037121005C
SKODA      037121005C
VOLKSWAGEN      026121005A
VOLKSWAGEN      026121005C
VOLKSWAGEN      026121005E
VOLKSWAGEN      026121005G
VOLKSWAGEN      026121005H
VOLKSWAGEN      037121005C
VOLKSWAGEN      068121005A
BUGATTI      PA0319
BUGATTI      PA0319C

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1W017TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.