Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Maybach 57 (W240) 6.0 (2009.06-2012.12) 641km » D1X052TT thermotec
wybrany samochód: 
Maybach 57 (w240) 6.0 (2009.06-2012.12) 641km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa cieczy chłodzącej D1X052TT THERMOTEC

D1X052TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
thermotec D1X052TT
Pompa cieczy chłodzącej D1X052TT
D1X052TT
117.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D1X052TT

producent:

THERMOTEC

Tryb pracymechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1X052TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej
numery OEM:
ALFA ROMEO      71739401
ALFA ROMEO      71751273
ALFA ROMEO      71753859
ALFA ROMEO      71769761
ALFA ROMEO      71769761 SK
FIAT      71739401
FIAT      71751273
FIAT      71753859
FIAT      71769761
FIAT      71769761 SK
OPEL      13 34 154 SK
OPEL      1334067
OPEL      1334075
OPEL      1334083
OPEL      1334154
OPEL      1334282
OPEL      4804957
OPEL      4813567
OPEL      6334002
OPEL      6334042
OPEL      93181118
SAAB      12 630 084 SK
SAAB      12630084
SAAB      24467301
SAAB      93178602
SAAB      93181118
SAAB      93195308
VAUXHALL      09194747
VAUXHALL      12591894
VAUXHALL      12621284
VAUXHALL      12624936
VAUXHALL      12630084
VAUXHALL      12630084 SK
VAUXHALL      9194747
VAUXHALL      93170401
VAUXHALL      93172718
VAUXHALL      93178602
VAUXHALL      93181118
CHEVROLET      12624936
CHEVROLET      12624936 SK
BUGATTI      PA7217

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1X052TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.