Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Seat LEON SC (5F5) 1.2 TSI (2013.02-2014.04) 105km » KTT040163 thermotec
wybrany samochód: 
Seat Leon Sc (5f5) 1.2 Tsi (2013.02-2014.04) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040163 THERMOTEC

KTT040163 Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT040163
190.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT040163

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaVALEO
Ograniczenia producentaZEXEL
Ø koła pasowego [mm]110
ID sprężarkiDCS17
ID sprężarkiKC
Liczba rowków5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040163 THERMOTEC

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji
numery OEM:
FORD      1 496 531
VOLVO      1496531
VOLVO      30750459
VOLVO      30780043
VOLVO      30780443
VOLVO      31250519
VOLVO      31291135
VOLVO      31305833
VOLVO      36000231
VOLVO      36000331
VOLVO      36000456
VOLVO      36001373
VOLVO      36002425
VOLVO      36002585
VOLVO      36002747
VOLVO      36011309
VOLVO      36011358
VOLVO      6G9N19D623EB
VOLVO      6G9N19D623EE
VOLVO      6G9N19D623EF

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040163 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.