Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W, V5_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) (1997.07-1999.10) 194km » 103 669 topran
wybrany samochód: 
Mitsubishi Pajero Ii (v3_w, V2_w, V4_w, V5_w) 3.5 V6 24v (v45w, V25w) (1997.07-1999.10) 194km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożysko koła 103 669 TOPRAN

103 669 Łożysko koła TOPRAN
80.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

103 669

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
średnica zewnętrzna [mm]82
Średnica wewnętrzna 1 [mm]45
Średnica wewnętrzna 2 [mm]43
Szerokość [mm]37
Ilość na oś2

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko koła 103 669 TOPRAN

Łożysko koła - pojedyncze przód pasuje do: AUDI 100 C3, 100 C4, 80 B4, 90 B3, A4 B5, A6 C4, A8 D2, SKODA SUPERB I, VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.8-3.7 08.82-03.08
numery OEM:
AUDI      443 407 625A
AUDI      4D0 407 625E
SKODA      443 407 625A
SKODA      4D0 407 625E
VOLKSWAGEN      443 407 625A
VOLKSWAGEN      4D0 407 625E

Zastosowanie Łożysko koła 103 669 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko koła 103 669 TOPRAN:

Daniel, Nowogard
2022-05-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.