Felga, ilość otworów | 5 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 112 |
Ilość na oś | 2 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 43 |
średnica zewnętrzna [mm] | 131 |
Dodatkowe informacje o produkcie Piasta koła 107 099 TOPRAN
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
4A0407615B, 4A0407615D
4A0407615B, 4A0407615D
4A0407615B, 4A0407615D
AUDI | 4A0 407 615B | |
AUDI | 4A0 407 615D | |
SKODA | 4A0 407 615B | |
SKODA | 4A0 407 615D | |
VOLKSWAGEN | 4A0 407 615B | |
VOLKSWAGEN | 4A0 407 615D |
Zastosowanie Piasta koła 107 099 TOPRAN w samochodach:
Opinie Klientów o Piasta koła 107 099 TOPRAN:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.