Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
średnica zewnętrzna [mm] | 74 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 40 |
Szerokość [mm] | 40 |
Ilość na oś | 2 |
Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko koła 108 579 TOPRAN
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
1J0407625
1J0407625
1J0407625
1J0407625
AUDI | 1J0 407 625 | |
SEAT | 1J0 407 625 | |
SKODA | 1J0 407 625 | |
VOLKSWAGEN | 1J0 407 625 |
Zastosowanie Łożysko koła 108 579 TOPRAN w samochodach:
Opinie Klientów o Łożysko koła 108 579 TOPRAN:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.