Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 3.0 (2003.07-2006.05) 218km » 108 752 topran
wybrany samochód: 
Audi A8 D3 (4e2, 4e8) 3.0 (2003.07-2006.05) 218km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 108 752 TOPRAN

108 752 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TOPRAN
topran 108 752
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 108 752
24.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

108 752

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr sitowy
Przestrzegać ilości napełnienia systemu
Rodzaj korpusuobudowa metalowa

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 108 752 TOPRAN

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI 100 C3, 100 C4, 80 B4, 90 B3, A6 C4, CABRIOLET B3, SEAT CORDOBA, IBIZA II, VW GOLF III, PASSAT B3/B4, TRANSPORTER T4, VENTO 1.8-2.8 10.86-06.03
numery OEM:
AUDI      095 325 429C
AUDI      095 325 429D
SEAT      095 325 429C
SEAT      095 325 429D
VOLKSWAGEN      095 325 429C
VOLKSWAGEN      095 325 429D

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 108 752 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 108 752 TOPRAN:

Krzysztof, Czerwonak
2020-07-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.