Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Audi TT (8N3) 1.8 T (1998.10-2006.06) 180km » 111 743 topran
wybrany samochód: 
Audi Tt (8n3) 1.8 T (1998.10-2006.06) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 111 743 TOPRAN

111 743 Cewka zapłonowa TOPRAN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

111 743

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Cewka zapłonowałącznie ze złączem do świecy
Ilość biegunów4
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE
Cewka zapłonowaWtykowa cewka zapłonowa
Kształt obudowy wtyczkiWersja D
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaMieszanie zabudowy różnych producentów niedopuszczalne!
Napięcie robocze [V]12

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 111 743 TOPRAN

Cewka zapłonowa pasuje do: FORD GALAXY I, SEAT ALHAMBRA, TOLEDO II, VW BORA, BORA I, GOLF IV, NEW BEETLE, SHARAN 2.3/2.8 03.99-09.10
numery OEM:
FORD      1 120 169
FORD      1 252 407
FORD      1 331 283
FORD      YM2112029AA
FORD      YM2112029AB
FORD      YM2112029AC
SEAT      022 905 100A
SEAT      022 905 100D
SEAT      022 905 100G
SEAT      022 905 100K
SEAT      022 905 100N
VOLKSWAGEN      022 905 100A
VOLKSWAGEN      022 905 100D
VOLKSWAGEN      022 905 100G
VOLKSWAGEN      022 905 100K
VOLKSWAGEN      022 905 100N

Zastosowanie Cewka zapłonowa 111 743 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 111 743 TOPRAN:

Jacek, Wołomin
2020-01-19
 5/5
tania i śmiga a nie mam lekkiej nogi
Anita Czaplicka
2009-07-28
 5/5
Produkt po zainstalowaniu sprawuję się bez zarzutu. Jest znacznie tańszy od orginału. Polecam!!!
sławomir, konstantynów Łódzki
2019-09-29
 5/5
Ogólnie przebieg transakcji pozytywny, dobra jakość i niezła cena

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.