Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » 113 399 topran

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 113 399 TOPRAN

113 399 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TOPRAN
32.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

113 399

producent:

TOPRAN

Rodzaj filtra Filtr sitowy
Przestrzegać ilości napełnienia systemu 
Rodzaj korpusu obudowa metalowa

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 113 399 TOPRAN

Filtr hydrauliki skrzyni biegów (6-biegów) pasuje do: AUDI A3, TT; SEAT ALTEA, CORDOBA, IBIZA III; SKODA FABIA II, OCTAVIA II, RAPID; VW GOLF PLUS V, GOLF V, JETTA III, NEW BEETLE 1.4-2.5 01.98-05.22
numery OEM:
AUDI      09G 325 429
SEAT      09G 325 429
SKODA      09G 325 429
VOLKSWAGEN      09G 325 429

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 113 399 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 113 399 TOPRAN:

2020-07-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.