Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI 4x4 (_76) (2015.01-???) 136km » 113 744 topran
wybrany samochód: 
Opel Mokka / Mokka X (j13) 1.6 Cdti 4x4 (_76) (2015.01-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 113 744 TOPRAN

113 744 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TOPRAN
topran 113 744
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 113 744
113 744
topran 113 744 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

113 744

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr sitowy
Przestrzegać ilości napełnienia systemu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
Rura ssącaz rurą wlotową

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 113 744 TOPRAN

Filtr hydrauliki skrzyni biegów (6-biegów) pasuje do: AUDI A4 B6, A4 B7, A6 ALLROAD C6, A6 C6, A8 D3, VW PHAETON 2.0-4.2 10.02-03.16
numery OEM:
AUDI      09L 325 429

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 113 744 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 113 744 TOPRAN:

Krzysztof, Czerwonak
2020-07-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.