Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 115 764 topran

Filtr hydrauliki, sprzęgło lamelowe napędu na wszystkie koła 115 764 TOPRAN

115 764 Filtr hydrauliki, sprzęgło lamelowe napędu na wszystkie koła TOPRAN
topran 115 764
Filtr hydrauliki, sprzęgło lamelowe napędu na wszystkie koła 115 764
115 764
topran 115 764 Filtr hydrauliki, sprzęgło lamelowe napędu na wszystkie koła
62.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

115 764

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj filtra Wkład filtra
Rodzaj filtra z pokrywą obudowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Przestrzegać ilości napełnienia systemu 
Kształt cylindryczny
Ograniczenia producenta HALDEX Gen. I

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliki, sprzęgło lamelowe napędu na wszystkie koła 115 764 TOPRAN

Filtr oleju mechanizmu różnicowego (z uszczelnieniem) pasuje do: AUDI A3, TT; SEAT ALHAMBRA, LEON, TOLEDO II; SKODA OCTAVIA I; VW BORA, BORA I, GOLF IV, SHARAN 1.4-3.2 09.95-12.13
numery OEM:
AUDI      02D 525 558
AUDI      02D 525 558A
SEAT      02D 525 558
SEAT      02D 525 558A
SKODA      02D 525 558
SKODA      02D 525 558A
VOLKSWAGEN      02D 525 558
VOLKSWAGEN      02D 525 558A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliki, sprzęgło lamelowe napędu na wszystkie koła 115 764 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliki, sprzęgło lamelowe napędu na wszystkie koła 115 764 TOPRAN:

2023-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.