Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
średnica zewnętrzna [mm] | 119,7 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem prędkości obrotowej koła |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Łożysko zintegrowane w piaście koła |
Zalecane rozszerzenie naprawy patrz lista dodatków | |
Felga, ilość otworów | 5 |
Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko koła 117 905 TOPRAN
SEAT | 6RD 501 611 | |
SKODA | 6RD 501 611 |
Zastosowanie Łożysko koła 117 905 TOPRAN w samochodach:
Opinie Klientów o Łożysko koła 117 905 TOPRAN:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.