Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » 304 966 topran

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 304 966 TOPRAN

304 966 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów TOPRAN
topran 304 966
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 304 966
304 966
topran 304 966 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów
87.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

304 966

producent:

TOPRAN

Rodzaj filtra Filtr sitowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z filtrem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Przestrzegać ilości napełnienia systemu 
Ograniczenia producenta ZF

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 304 966 TOPRAN

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: FORD FOCUS C-MAX, FOCUS II 1.4-2.5 10.03-09.12

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 304 966 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 304 966 producenta TOPRAN

FORD

1406KIT01

numery OEM:
FORD      1 406 KIT01
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 304 966 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 304 966 TOPRAN:

Krzysztof, Czerwonak
2020-07-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.