Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 407 962 topran

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ 407 962 TOPRAN

407 962 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ TOPRAN
33.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

t+

numer części:

407 962

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
Gwint zewn. [mm] M 10 x 1,5
Gwint wewnętrzny [mm] M 12 x 1,25
Długość [mm] 72

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ 407 962 TOPRAN

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: MITSUBISHI COLT CZC VI, COLT VI; SMART FORFOUR 1.1-1.5D 01.04-06.12

Firma TOPRAN będąca producentem produktu końcówka drążka 407 962 jest podstawowym producentem części samochodowych dla kategorii końcówka drążka i znanym liderem rynku motoryzacyjnego.
Producent TOPRAN gwarantuje, że dzięki użytym technologiom wytwarzania oraz wysokim normom jakości, wszystkie produkowane przez nich części, podobnie jak końcówki drążka o numerze 407 962, spełniają oczekiwania użytkowników. Koncern TOPRAN dokłada najwyższych starań, aby jego produkty były jak najwyższej jakości, były bezawaryjne i cechowały je długie przebiegi.
Montaż końcówek drążka TOPRAN 407 962 nie nastręczy żadnych problemów bardziej lub mniej doświadczonemu mechanikowi dysponującemu niezbędnymi narzędziami do montażu.
Końcówka drążka 407 962 ma zastosowanie do takich aut jak SMART CROSSBLADE (450) od 2002.06, MITSUBISHI RAIDER pick-up od 2005.09 oraz wielu innych modeli aut. Aktualnie prezentowana część z kategorii końcówki drążków kierowniczych, powinna pasować do samochodów marki SMART, MITSUBISHI jednak w przypadku wystąpienia wątpliwości co do dobrania tej części do samochodów tych marek, należy skontaktować się ze sklepem w celu sprawdzenia doboru tej części samochodowej.
W sklepie z częściami e-autoparts.pl oprócz końcówek drążka 407 962 oferujemy także inne części prodcenta TOPRAN. Wszystkie końcówki drążka tego producenta możemy zaproponować w dobrych cenach i szybkiej dostawie na terenie Polski i państw Unii Europejskiej. Końcówek drążka 407 962 możesz zamówić i odebrać przy ul. Łodygowej 28G w Warszawie.
numery OEM:
MITSUBISHI      MR977606
SMART      454 460 02 05
SMART      A454 460 02 05

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ 407 962 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, t+ 407 962 TOPRAN:

2020-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.