Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Peugeot 407 SW (6E_, 6D_) 3.0 (2004.05-2010.12) 211km » 600 650 topran
wybrany samochód: 
Peugeot 407 Sw (6e_, 6d_) 3.0 (2004.05-2010.12) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 600 650 TOPRAN

600 650 Cewka zapłonowa TOPRAN
125.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

600 650

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Ilość biegunów4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaMieszanie zabudowy różnych producentów niedopuszczalne!
Kształt obudowy wtyczkiprostokątny
Złącze świecy zapłonowejłącznie ze złączem do świecy
Cewka zapłonowaWtykowa cewka zapłonowa

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 600 650 TOPRAN

Cewka zapłonowa pasuje do: CITROEN C1, C1 II, PEUGEOT 107, 108, TOYOTA AURIS, AVENSIS, AYGO, CELICA, COROLLA, COROLLA VERSO, MR2 III, RAV 4 II, YARIS 1.0-1.8 08.99-
numery OEM:
CITROËN      5970 88
CITROËN      5970 C0
CITROËN      5970 C1
PEUGEOT      5970 88
PEUGEOT      5970 C0
PEUGEOT      5970 C1
TOYOTA      90080 19015
TOYOTA      90080 19019
TOYOTA      90919 02239
TOYOTA      90919 02262
TOYOTA      90919 T2002
TOYOTA      90919 T2006
TOYOTA      90919 W2001
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 600 650 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 600 650 TOPRAN:

Anita Czaplicka
2009-07-28
 5/5
Produkt po zainstalowaniu sprawuję się bez zarzutu. Jest znacznie tańszy od orginału. Polecam!!!
sławomir, konstantynów Łódzki
2019-09-29
 5/5
Ogólnie przebieg transakcji pozytywny, dobra jakość i niezła cena
Jacek, Wołomin
2020-01-19
 5/5
tania i śmiga a nie mam lekkiej nogi

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.