Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » 625 371 topran

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 625 371 TOPRAN

625 371 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TOPRAN
30.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

625 371

producent:

TOPRAN

Rodzaj filtra Filtr sitowy
Rodzaj korpusu obudowa z tworzywa sztucznego
Przestrzegać ilości napełnienia systemu 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Rura ssąca bez przewodu dolotowego

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 625 371 TOPRAN

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: SEAT ARONA, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA V, LEON, LEON SPORTSTOURER, LEON ST, TOLEDO IV, SKODA FABIA III, FABIA IV, KAMIQ, OCTAVIA III 1.0-2.0D 12.10-

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 625 371 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 625 371 producenta TOPRAN

VOLKSWAGEN

09G325429E

SEAT

09G325429E

SKODA

09G325429E

numery OEM:
SEAT      09G 325 429E
SKODA      09G 325 429E
VOLKSWAGEN      09G 325 429E
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 625 371 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 625 371 TOPRAN:

Krzysztof, Czerwonak
2020-07-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.