Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Mclaren 720S 4.0 (2017.03-???) 720km » 625 371 topran
wybrany samochód: 
Mclaren 720s 4.0 (2017.03-???) 720km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 625 371 TOPRAN

625 371 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TOPRAN
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

625 371

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr sitowy
Rodzaj korpusuobudowa z tworzywa sztucznego
Przestrzegać ilości napełnienia systemu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
Rura ssącabez przewodu dolotowego

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 625 371 TOPRAN

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: SEAT ARONA, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA V, LEON, LEON SPORTSTOURER, LEON ST, TOLEDO IV, SKODA FABIA III, FABIA IV, KAMIQ, OCTAVIA III 1.0-2.0D 12.10-
numery OEM:
SEAT      09G 325 429E
SKODA      09G 325 429E
VOLKSWAGEN      09G 325 429E
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 625 371 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 625 371 TOPRAN:

Krzysztof, Czerwonak
2020-07-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.