Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Opel MERIVA A nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (X03) 1.7 CDTI (E75) (2003.09-2010.05) 100km » 625 380 topran
wybrany samochód: 
Opel Meriva A Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (x03) 1.7 Cdti (e75) (2003.09-2010.05) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliki skrzyni biegów 625 380 TOPRAN

625 380 Filtr hydrauliki skrzyni biegów  TOPRAN
47.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

625 380

producent:

TOPRAN

Rodzaj filtraFiltr ssący
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliki skrzyni biegów 625 380 TOPRAN

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: DACIA DUSTER, SANDERO II, NISSAN JUKE, MICRA IV, NOTE, PULSAR, QASHQAI I, QASHQAI II, RENAULT FLUENCE, LOGAN/STEPWAY II, MEGANE IV 0.9-1.6LPG 02.07-
numery OEM:
NISSAN      3172 83J X0A
NISSAN      3172 83J X0B
NISSAN      3172 83J X0C
NISSAN      3172 83X X0A
NISSAN      3172 83X X0B
RENAULT      3172 83J X0A
RENAULT      3172 83J X0B
RENAULT      3172 83J X0C
RENAULT      3172 83X X0A
RENAULT      3172 83X X0B
DACIA      3172 83J X0A
DACIA      3172 83J X0B
DACIA      3172 83J X0C
DACIA      3172 83X X0A
DACIA      3172 83X X0B
zamienniki:
V38-0513
brak
VAICO

Zastosowanie Filtr hydrauliki skrzyni biegów 625 380 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliki skrzyni biegów 625 380 TOPRAN:

Krzysztof, Czerwonak
2020-07-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.