Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Renault CLIO II (BB_, CB_) 3.0 V6 Sport (CB1H, CB1U, CB2S) (2002.12-2005.04) 254km » 631 436 topran
wybrany samochód: 
Renault Clio Ii (bb_, Cb_) 3.0 V6 Sport (cb1h, Cb1u, Cb2s) (2002.12-2005.04) 254km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 631 436 TOPRAN

631 436 Zacisk hamulca TOPRAN
200.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

631 436

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]25
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]314
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]312
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz kołkiem prowadzącym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz zaworem odpowietrzającym
System hamulcowyATE/TEVES
Nowa część
niewymagany zwrot starej części
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
parzyste numery artykułów631 435
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z żeliwa
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm]57
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 631 436 TOPRAN

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: AUDI A4 B6, A4 B7, A6 C5, A6 C6 1.6-3.2 01.97-08.11
numery OEM:
AUDI      4B0 615 124
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 631 436 TOPRAN w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu