Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mazda CX-80 (KL_) e-SKYACTIVE PHEV AWD (KL0H, KL5S3P) (2024-???) 328km » 702 019 topran
wybrany samochód: 
Mazda Cx-80 (kl_) E-skyactive Phev Awd (kl0h, Kl5s3p) (2024-???) 328km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 702 019 TOPRAN

702 019 Zacisk hamulca TOPRAN
207.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

702 019

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Nowa część
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
niewymagany zwrot starej części
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
parzyste numery artykułów702 020
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z żeliwa

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 702 019 TOPRAN

Zacisk hamulca tarczowego tył L (nowy) pasuje do: NISSAN NV300, PRIMASTAR, OPEL VIVARO A, VIVARO B, RENAULT TRAFIC II, TRAFIC III 1.6D-2.5D 02.01-
numery OEM:
NISSAN      4401 100 QAC
OPEL      44 14 027
RENAULT      7701 050 915
VAUXHALL      9199259
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 702 019 TOPRAN w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu