dla numeru OE | 622 180 0000 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 02.18.156 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
152083323R, 152092962R, 152093920R, 152094543R, 7701070114, 7701478538, 8660003043
1520800Q1G, 1520900Q0D, 1520900Q0G, 1520900Q0H
4407115, 4420403
6221800000, 6221800009, 6261840025, A6221800000, A6221800009, A6261840025
6000619752
FIAT | 6000619752 | |
GMC | 95517366 | |
MERCEDES-BENZ | 622 180 0000 | |
MERCEDES-BENZ | 622 180 0009 | |
MERCEDES-BENZ | 626 184 0025 | |
MERCEDES-BENZ | A622 180 0000 | |
MERCEDES-BENZ | A622 180 0009 | |
MERCEDES-BENZ | A626 184 0025 | |
NISSAN | 15208-00Q1G | |
NISSAN | 15209-00Q0D | |
NISSAN | 15209-00Q0G | |
NISSAN | 15209-00Q0H | |
OPEL | 4407115 | |
OPEL | 4420403 | |
RENAULT | 15 20 833 23R | |
RENAULT | 15 20 929 62R | |
RENAULT | 15 20 939 20R | |
RENAULT | 15 209 45 43R | |
RENAULT | 77 01 070 114 | |
RENAULT | 77 01 478 538 | |
RENAULT | 86 60 003 043 | |
VAUXHALL | 93168068 | |
VAUXHALL | 95517366 |
Zastosowanie Filtr oleju 02.18.156 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju 02.18.156 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.