Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 02.37.100 trucktec automotive gmbh

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 02.37.100 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

02.37.100 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH
418.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

02.37.100

dla numeru OE 003 466 0701

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 02.37.100 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 466 0701
MERCEDES-BENZ      002 466 2501
MERCEDES-BENZ      002 466 2601
MERCEDES-BENZ      002 466 2701
MERCEDES-BENZ      002 466 2801
MERCEDES-BENZ      003 466 0701
MERCEDES-BENZ      A002 466 0701
MERCEDES-BENZ      A002 466 2501
MERCEDES-BENZ      A002 466 2601
MERCEDES-BENZ      A002 466 2701
MERCEDES-BENZ      A002 466 2801
MERCEDES-BENZ      A003 466 0701

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 02.37.100 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.