Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Volkswagen PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 Syncro/4motion (1997.06-2000.11) 125km » 07.37.120 trucktec automotive gmbh
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B5 Variant (3b5) 1.8 Syncro/4motion (1997.06-2000.11) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 07.37.120 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

07.37.120 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH
42.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:6 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

07.37.120

Status produktu: Normalny
dla numeru OE4B0 419 811 E
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 07.37.120 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

KOĐC. DR. KIER. VW A4/PASSAT 97- LE/PR
numery OEM:
VAG      4B0 419 811
VAG      4B0 419 811 B
VAG      4B0 419 811 C
VAG      4B0 419 811 E
VAG      4B0 419 811 F
VAG      4D0 419 801 L
VAG      4D0 419 811
VAG      4D0 419 811 A
VAG      4D0 419 811 B
VAG      4D0 419 811 G
VAG      4F0 419 811E
VAG      8E0 419 811 B

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 07.37.120 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.