Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » tarcze hamulcowe Citroën JUMPY II Platforma / podwozie 2.0 HDi 125 (2011.07-???) 128km » DF3032 trw
wybrany samochód: 
Citroën Jumpy Ii Platforma / Podwozie 2.0 Hdi 125 (2011.07-???) 128km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tarcza hamulcowa DF3032 TRW

DF3032 Tarcza hamulcowa TRW
trw DF3032
Tarcza hamulcowa DF3032
DF3032
trw DF3032 Tarcza hamulcowa
Tarcza hamulcowa DF3032 trw
97.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (103 ocen)
numer części:

DF3032

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
średnica zewnętrzna [mm]231
Grubość tarczy hamulcowej [mm]17
Minimalna grubość [mm]15
Średnica otworu centrującego [mm]64
Wysokość [mm]50,3
Ilość otworów4
Wymiar gwintu12,6
Ø rozmieszczenia otworów [mm]114
Kolorczarny
Powierzchnialakierowany
nr EAN3322937108756


opis e-autoparts.pl:
Cena dotyczy 1 sztuki tarczy hamulcowej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tarcza hamulcowa DF3032 TRW

Tarcza hamulcowa przód L/P pasuje do: SUBARU JUSTY II, SUZUKI ALTO IV, ALTO V, ALTO VI, CAPPUCCINO, SWIFT, SWIFT II 0.7-1.3 03.89-12.08
numery OEM:
SUBARU      5531180F01
SUBARU      5531180F03
SUZUKI      55311-60B20
SUZUKI      55311-60B21
SUZUKI      55311-60B30
SUZUKI      55311-60B30-000
SUZUKI      55311-80F00
SUZUKI      55311-80F00-000
SUZUKI      55311-80F01
SUZUKI      55311-80F01-A01
SUZUKI      55311-80F02
SUZUKI      55311-80F02-000
SUZUKI      55311-80F03-000
SUZUKI      55311M72F00
CHEVROLET      96067908
MARUTI      5531180F00
CHANGAN SUZUKI      251110

Zastosowanie Tarcza hamulcowa DF3032 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Tarcza hamulcowa DF3032 TRW:

Tomasz, Wojkowice
2021-10-18
 5/5
TRW. Po prostu najwyższa klasa.
Dariusz, Kętrzyn
2023-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
KRZYSZTOF, OSTRÓDA
2024-11-27
 5/5
pasują jestem zadowolony
ZBIGNIEW, OLSZTYN
2021-12-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, warszawa
2021-03-17
 5/5
w 100% zgodny
Mateusz, Tryszczyn
2022-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bartłomiej, Keflavik
2020-03-09
 5/5
Super
andrzej, warszawa
2022-04-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Sanok
2021-09-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kobylin
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Magdalena, Bydgoszcz
2021-02-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Tczew
2020-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Ząbki
2024-03-07
 5/5
Solidny produkt.
Radosław, Miastko
2020-04-13
 5/5
Jest ok
Andrzej, warszawa
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jakub, Bydgoszcz
2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Opole
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Janów Lubelski
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Chojna
2022-07-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SERHII, GDYNIA
2023-08-07
 5/5
Wszystko pasuje do volkswagen passat b8 2.0tdi
Jacek, Brzeźnica
2023-10-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
maciej, przemyśl
2021-09-05
 1/5
Nie wiem skąd te pozytywne opinie ? Pewnie sprzed 15 lat. Te tarcze to śmietnik. Pierwszy raz zaczely wibrowac po dosłownie 2000 km. Pomyslalłem że jakis felerny towar trafiłem 1 na 1000. Kupiłem drugi raz. Zaczeły wibrowac juz po zaledwie 600 km. Znajomy miał podobny prblem. Reklamacja? Złe hamowanie i montaż.... To dziwne bo na pzykład tarcze oryginalne (przebieg ok 75000) badź ATE 40 000 nie miąły tego problemu
Eugeniusz, Ożarów Mazowiecki
2020-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Warszawa
2020-02-18
 5/5
Tarcze DF6312 założyłem około 3 miesięcy temu i jak na razie jest wszystko w porządku
Emil, Potok Wielki
2019-11-19
 5/5
Zestaw tarcz i klocków trw to najlepsze co można założyć
Robert, Rzeszów
2020-05-02
 5/5
Można pochwalić organizację sklepu i kolejny raz zamówiłem DF4813S trw
Michał, Warszawa
2020-12-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radek, Warszawa
2022-02-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Dzwola
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu DF3032zobacz instrukcję montażu DF3032

Tarcze hamulcowe

 

Tarcza hamulcowa to kluczowy element ciernego układu hamulcowego, powszechnie stosowanego w pojazdach osobowych i użytkowych. W połączeniu z klockami hamulcowymi odpowiada za skuteczne wytracanie prędkości poprzez wytwarzanie tarcia. Podczas hamowania klocki, wyposażone w okładzinę cierną, dociskane są z obu stron do obracającej się tarczy, co prowadzi do spowolnienia obrotów koła i w konsekwencji – zatrzymania pojazdu.
 

Właściwości techniczne i typy tarcz
 

Dla zapewnienia skutecznego i bezpiecznego działania układu hamulcowego, tarcze muszą cechować się wysoką odpornością na temperaturę, ścieranie oraz odkształcenia mechaniczne. Standardowa tarcza ma kształt płaskiego dysku, często z centralnym pierścieniem montażowym. Współczesne rozwiązania techniczne obejmują przede wszystkim tarcze wentylowane, w których dwa połączone dyski tworzą kanały chłodzące umożliwiające lepsze odprowadzanie ciepła. Dzięki temu ogranicza się ryzyko przegrzania podczas intensywnego hamowania.

W zależności od przeznaczenia, stosuje się także tarcze:

  • perforowane, zapewniające skuteczniejsze odprowadzanie gazów i pyłu oraz poprawiony kontakt z klockiem,

  • pełne (monolityczne) – prostsze konstrukcyjnie, jednak mniej odporne na przegrzewanie,

  • ceramiczne, wykorzystywane głównie w samochodach sportowych i klasy premium, ze względu na wyjątkową odporność cieplną i niską masę.

Materiałem najczęściej wykorzystywanym do produkcji tarcz hamulcowych jest żeliwo o podwyższonej odporności termicznej, które zapewnia stabilne właściwości cierne nawet przy wysokim obciążeniu.


Eksploatacja i wymiana
 

Tarcze hamulcowe, podobnie jak klocki, są elementami eksploatacyjnymi, narażonymi na zużycie. Zalecany okres ich wymiany mieści się zazwyczaj w zakresie 60–90 tys. km, jednak rzeczywisty przebieg może się różnić w zależności od stylu jazdy, masy pojazdu oraz warunków drogowych. Objawami zużycia mogą być drgania podczas hamowania, słabsza skuteczność układu lub nadmierne nagrzewanie się tarczy.
 

Oferta w sklepie E-autoparts.pl
 

W naszej ofercie znajduje się szeroki wybór tarcz hamulcowych przeznaczonych do wielu marek i modeli samochodów. Proponujemy produkty renomowanych producentów, takich jak ATE, Kamoka, Textar, Brembo, TRW, LPR, Hella oraz wielu innych. Każda z oferowanych tarcz spełnia obowiązujące normy techniczne i przechodzi rygorystyczną kontrolę jakości, co gwarantuje bezpieczeństwo oraz długotrwałą, bezawaryjną eksploatację.