Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » tarcze hamulcowe Audi Q7 (4MB, 4MG, 4MQ) 3.0 TDI e-tron quattro (2015.08-2019.12) 258km » DF4863S trw
wybrany samochód: 
Audi Q7 (4mb, 4mg, 4mq) 3.0 Tdi E-tron Quattro (2015.08-2019.12) 258km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tarcza hamulcowa DF4863S TRW

DF4863S Tarcza hamulcowa TRW
trw DF4863S
Tarcza hamulcowa DF4863S
DF4863S
trw DF4863S Tarcza hamulcowa
Tarcza hamulcowa DF4863S trw
Tarcza hamulcowa DF4863S trw
Tarcza hamulcowa DF4863S trw
150.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 20.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (103 ocen)
numer części:

DF4863S

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
średnica zewnętrzna [mm]295
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
Minimalna grubość [mm]25,4
Wysokość [mm]64,5
Ilość otworów5
Średnica otworu centrującego [mm]67
Ø rozmieszczenia otworów [mm]112
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
Wymiar gwintu15,2
Przetwarzaniewysoko nawęglany
Kolorczarny
Powierzchnialakierowany
Oznaczenie kontrolneE1 90R 02 C0176/0492
nr EAN3322937928774
Status produktu: Normalny


opis e-autoparts.pl:
Cena dotyczy 1 sztuki tarczy hamulcowej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tarcza hamulcowa DF4863S TRW

Tarcza hamulcowa przód L/P pasuje do: MERCEDES C (C204), C (W204), C T-MODEL (S204), E (A207), E (C207), E (W212), E T-MODEL (S212), SLC (R172), SLK (R172) 1.6-3.0 01.07-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      204 421 07 12
MERCEDES-BENZ      204 421 25 12
MERCEDES-BENZ      212 421 13 12
MERCEDES-BENZ      A 204 421 07 12
MERCEDES-BENZ      A 204 421 25 12
MERCEDES-BENZ      A 212 421 13 12
MERCEDES-BENZ      MA2044210712
BEIJING BENZ (BBDC)      MA2044210712

Zastosowanie Tarcza hamulcowa DF4863S TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Tarcza hamulcowa DF4863S TRW:

JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Warszawa
2020-10-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
WITOLD, GŁUBCZYCE
2022-11-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Ustanów
2021-08-30
 5/5
Zgodny z zamówieniem
Andrzej, Piastów
2020-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Tryszczyn
2022-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 3/5
Boki trochę rdzewieją
Robert, Kasinka Mała
2022-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
maciej, przemyśl
2021-09-05
 1/5
Nie wiem skąd te pozytywne opinie ? Pewnie sprzed 15 lat. Te tarcze to śmietnik. Pierwszy raz zaczely wibrowac po dosłownie 2000 km. Pomyslalłem że jakis felerny towar trafiłem 1 na 1000. Kupiłem drugi raz. Zaczeły wibrowac juz po zaledwie 600 km. Znajomy miał podobny prblem. Reklamacja? Złe hamowanie i montaż.... To dziwne bo na pzykład tarcze oryginalne (przebieg ok 75000) badź ATE 40 000 nie miąły tego problemu
Krzysztof, Rzeszów
2021-02-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zygmunt, Nowy Sącz
2023-11-08
 5/5
OK!!
Michał, Kamieniec Wrocławski
2023-05-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Dzwola
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Opole
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2020-12-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wojkowice
2021-10-18
 5/5
TRW. Po prostu najwyższa klasa.
IRENEUSZ, ZŁOTÓW
2022-07-04
 5/5
Tarcze dobrej jakości, miło że w komplecie były śrubki do montażu tarczy.
andrzej, warszawa
2023-10-23
 5/5
Polecam
Kamil, Warszawa
2020-02-18
 5/5
Tarcze DF6312 założyłem około 3 miesięcy temu i jak na razie jest wszystko w porządku
Grzegorz, Tychy
2022-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kobylin
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Warszawa
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, warszawa
2021-03-17
 5/5
wszystko ok polecam
andrzej, warszawa
2022-04-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Opole
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Czosnów
2020-10-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Emil, Potok Wielki
2019-11-19
 5/5
Zestaw tarcz i klocków trw to najlepsze co można założyć
Mirosław, Lubsko
2022-09-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Sanok
2021-09-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu DF4863Szobacz instrukcję montażu DF4863S

Tarcze hamulcowe

 

Tarcza hamulcowa to kluczowy element ciernego układu hamulcowego, powszechnie stosowanego w pojazdach osobowych i użytkowych. W połączeniu z klockami hamulcowymi odpowiada za skuteczne wytracanie prędkości poprzez wytwarzanie tarcia. Podczas hamowania klocki, wyposażone w okładzinę cierną, dociskane są z obu stron do obracającej się tarczy, co prowadzi do spowolnienia obrotów koła i w konsekwencji – zatrzymania pojazdu.
 

Właściwości techniczne i typy tarcz
 

Dla zapewnienia skutecznego i bezpiecznego działania układu hamulcowego, tarcze muszą cechować się wysoką odpornością na temperaturę, ścieranie oraz odkształcenia mechaniczne. Standardowa tarcza ma kształt płaskiego dysku, często z centralnym pierścieniem montażowym. Współczesne rozwiązania techniczne obejmują przede wszystkim tarcze wentylowane, w których dwa połączone dyski tworzą kanały chłodzące umożliwiające lepsze odprowadzanie ciepła. Dzięki temu ogranicza się ryzyko przegrzania podczas intensywnego hamowania.

W zależności od przeznaczenia, stosuje się także tarcze:

  • perforowane, zapewniające skuteczniejsze odprowadzanie gazów i pyłu oraz poprawiony kontakt z klockiem,

  • pełne (monolityczne) – prostsze konstrukcyjnie, jednak mniej odporne na przegrzewanie,

  • ceramiczne, wykorzystywane głównie w samochodach sportowych i klasy premium, ze względu na wyjątkową odporność cieplną i niską masę.

Materiałem najczęściej wykorzystywanym do produkcji tarcz hamulcowych jest żeliwo o podwyższonej odporności termicznej, które zapewnia stabilne właściwości cierne nawet przy wysokim obciążeniu.


Eksploatacja i wymiana
 

Tarcze hamulcowe, podobnie jak klocki, są elementami eksploatacyjnymi, narażonymi na zużycie. Zalecany okres ich wymiany mieści się zazwyczaj w zakresie 60–90 tys. km, jednak rzeczywisty przebieg może się różnić w zależności od stylu jazdy, masy pojazdu oraz warunków drogowych. Objawami zużycia mogą być drgania podczas hamowania, słabsza skuteczność układu lub nadmierne nagrzewanie się tarczy.
 

Oferta w sklepie E-autoparts.pl
 

W naszej ofercie znajduje się szeroki wybór tarcz hamulcowych przeznaczonych do wielu marek i modeli samochodów. Proponujemy produkty renomowanych producentów, takich jak ATE, Kamoka, Textar, Brembo, TRW, LPR, Hella oraz wielu innych. Każda z oferowanych tarcz spełnia obowiązujące normy techniczne i przechodzi rygorystyczną kontrolę jakości, co gwarantuje bezpieczeństwo oraz długotrwałą, bezawaryjną eksploatację.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.