Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » GCH393 trw

Cięgło, hamulec postojowy GCH393 TRW

GCH393 Cięgło, hamulec postojowy TRW
trw GCH393
Cięgło, hamulec postojowy GCH393
43.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
3 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

GCH393

producent:

TRW

Sekcja część przednia
Długość [mm] 337
nr EAN 3322938142858

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy GCH393 TRW

Linka hamulca ręcznego przód L/P (337mm, rodzaj hamulca: bębnowy) pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 II, V50, FORD C-MAX, C-MAX II, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS II/KOMBI 1.0-2.5 10.03-06.19
numery OEM:
FORD      1420259
FORD      1676740
FORD      3M51-2853-CB
FORD      3M51-2853-CC
VOLVO      30760198

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy GCH393 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy GCH393 TRW:

2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-29
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części trw

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.