Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMH942 trw

Pompa hamulcowa PMH942 TRW

PMH942 Pompa hamulcowa TRW
trw PMH942
Pompa hamulcowa PMH942
PMH942
trw PMH942 Pompa hamulcowa
338.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

PMH942

producent:

TRW

Ograniczenia producenta ATE
Średnica 1 [mm] 22
Rozmiar gwintu 1 M12
Materiał Żeliwo
Ilość połączeń 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez otworu na czujnik
nr EAN 3322937872503

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMH942 TRW

Pompa hamulcowa (22mm), pojazd z kierownicą po lewej stronie pasuje do: AUDI A3; SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III; SKODA OCTAVIA II, YETI; VW BEETLE, CADDY III 1.2-3.2 02.03-07.19
numery OEM:
AUDI      1K1 614 019
SEAT      1K1 614 019
SKODA      1K1 614 019
VOLKSWAGEN      1K1 614 019

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMH942 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.