Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » V15-99-2001 vemo

Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V15-99-2001 VEMO

V15-99-2001 Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + VEMO
vemo V15-99-2001
34.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
: >10 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V15-99-2001

dostawca:

VEMO

Temperatura otwarcia [°c] 80
Średnica [mm] 65
Wysokość [mm] 60
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ciężar [kg] 0,12117
nr EAN 4046001289767

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V15-99-2001 VEMO

Termostat cieczy chłodzącej (80°C) pasuje do: MERCEDES V (638/2), AUDI A3, TT, BMW 3 (E36), 5 (E34), 5 (E39), 7 (E38), FORD GALAXY I, JEEP GRAND CHEROKEE I 1.6-3.2 12.78-07.11

Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V15-99-2001 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

JEEP

GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V15-99-2001 producenta VEMO

VOLKSWAGEN

022121113, 075121113D, 22121113, 75121113D, 75121113A

FORD

1032249, 95VW8488AA

SEAT

022121113, 075121113D, 22121113, 75121113D, 75121113A

AUDI

022121113, 075121113D, 22121113

numery OEM:
AUDI      022 121 113
AUDI      075 121 113 D
AUDI      22 121 113
FORD      1 032 249
FORD      95VW 8488 AA
PORSCHE      955 106 113 00
SEAT      022 121 113
SEAT      075 121 113 D
SEAT      22 121 113
SEAT      75 121 113 D
SEAT      75121113A
SKODA      022 121 113
SKODA      075 121 113 D
SKODA      22121113
SKODA      75121113A
SKODA      75121113D
VOLKSWAGEN      022 121 113
VOLKSWAGEN      075 121 113 D
VOLKSWAGEN      22 121 113
VOLKSWAGEN      75 121 113 D
VOLKSWAGEN      751 211 13A
VAG      022 121 113
VAG      075 121 113 D
VAG      22 121 113
VAG      75 121 113 D
VAG      95VW 8488 AA

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V15-99-2001 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V15-99-2001 VEMO:

Krzysztof, Opalenie
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.