Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TH1419.82J vernet s.a.

Termostat układu chłodzenia TH1419.82J VERNET S.A.

TH1419.82J Termostat układu chłodzenia VERNET S.A.
vernet TH1419.82J
Termostat układu chłodzenia TH1419.82J
TH1419.82J
39.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

TH1419.82J

producent:

VERNET S.A.

Temperatura otwarcia [°c] 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Średnica 1 [mm] 53,9
Średnica 2 [mm] 29,0
Wysokość 1 [mm] 33,5
nr EAN 3531650001446

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TH1419.82J VERNET S.A.

Termostat cieczy chłodzącej (82°C) pasuje do: ISUZU TROOPER I, MAZDA 323 C IV, 323 III, 323 S IV, NISSAN 300ZX, BLUEBIRD, CABSTAR, LAUREL, NAVARA, PATHFINDER II, PATROL GR IV 1.6LPG-4.2D 11.79-

Termostat układu chłodzenia TH1419.82J ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

ROVER

75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Termostat układu chłodzenia TH1419.82J producenta VERNET S.A.

FORD

6129739

ROVER

GTS101, GTS108, GTS280

MAZDA

083915171A, 125915171, 125999152, 1N0015171, 855399152, 8AB415171A, 8AF115171, N32615171

NISSAN

2120005D01, 2120005D02, 2120058G01, 2120058G05, 2120058G06, 2120076204, 21200G2400, 21200V0700, 21200W3300, 21200W3305, 2120296002, 2120796002, 2120896001, 2120896002, 2120996002, 2120996012

numery OEM:
FORD      6129739
MAZDA      083915171A
MAZDA      125915171
MAZDA      125999152
MAZDA      1N0015171
MAZDA      855399152
MAZDA      8AB415171A
MAZDA      8AF115171
MAZDA      N32615171
MITSUBISHI      3164602401
MITSUBISHI      3164602402
MITSUBISHI      3164602502
MITSUBISHI      MD997223
MITSUBISHI      ME997163
MITSUBISHI      ME997189
MITSUBISHI      ME999130
MITSUBISHI      ME999670
MITSUBISHI      ME999888
NISSAN      2120005D01
NISSAN      2120005D02
NISSAN      2120058G01
NISSAN      2120058G05
NISSAN      2120058G06
NISSAN      2120076204
NISSAN      21200G2400
NISSAN      21200V0700
NISSAN      21200W3300
NISSAN      21200W3305
NISSAN      2120296002
NISSAN      2120796002
NISSAN      2120896001
NISSAN      2120896002
NISSAN      2120996002
NISSAN      2120996012
ROVER      GTS101
ROVER      GTS108
ROVER      GTS280
VOLVO      73953
zamienniki:
1.880.545
brak
FACET EPS
1.880.545S
brak
FACET EPS
9000375
brak
SASIC
350241
brak
ERA
350306
brak
ERA

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TH1419.82J VERNET S.A. w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TH1419.82J VERNET S.A.:

Waldemar, Rumia
2021-12-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2021-02-25
 5/5
Termostat zamontowany, czas pokaże :)
Andrzej, Warszawa
2019-09-30
 5/5
Szybko i sprawnie termostat pasuje i działa idealnie tylko czujnik ma inną kostkę a miało pasować do tego modelu auta
Jacek, Dzwola
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
mirosław,
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Warszawa
2020-02-05
 5/5
OK

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.