Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Volvo C30 (533) 1.6 (2006.10-2012.12) 100km » TH5111.88J vernet s.a.
wybrany samochód: 
Volvo C30 (533) 1.6 (2006.10-2012.12) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia TH5111.88J VERNET S.A.

TH5111.88J Termostat układu chłodzenia VERNET S.A.
vernet TH5111.88J
39.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

TH5111.88J

producent:

VERNET S.A.

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Średnica 1 [mm]67,0
Średnica 2 [mm]35,0
Wysokość 1 [mm]25,5
Wysokość 2 [mm]7,5
nr EAN3531650004935

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TH5111.88J VERNET S.A.

Termostat cieczy chłodzącej (88°C) pasuje do: VOLVO 240, 740, 760, 780, 940, 940 II, 960, BMW 3 (E30), 3 (E36), 5 (E34) 1.6-2.8 08.78-11.99
numery OEM:
BMW      11531721002
BMW      11531721003
BMW      11537511580
MERCEDES-BENZ      002238075
VOLVO      273728
VOLVO      2737286

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TH5111.88J VERNET S.A. w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TH5111.88J VERNET S.A.:

2020-02-05
 5/5
OK
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-30
 5/5
Szybko i sprawnie termostat pasuje i działa idealnie tylko czujnik ma inną kostkę a miało pasować do tego modelu auta
2021-12-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-25
 5/5
Termostat zamontowany, czas pokaże :)

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.