Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TH6393.89J vernet s.a.

Termostat układu chłodzenia TH6393.89J VERNET S.A.

TH6393.89J Termostat układu chłodzenia VERNET S.A.
vernet TH6393.89J
Termostat układu chłodzenia TH6393.89J
TH6393.89J
vernet TH6393.89J Termostat układu chłodzenia
101.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

TH6393.89J

producent:

VERNET S.A.

Temperatura otwarcia [°c] 89
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Rodzaj korpusu obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z czujnikiem
nr EAN 3531650007967

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TH6393.89J VERNET S.A.

Termostat cieczy chłodzącej (89°C, w obudowie) pasuje do: NISSAN MICRA III; RENAULT CLIO II, CLIO III, ESPACE IV, GRAND SCENIC II, KANGOO, LAGUNA I, LAGUNA II, LAGUNA III, MASTER II 1.5D-2.5D 10.97-
numery OEM:
NISSAN      1106000Q0M
NISSAN      1106000QAG
NISSAN      8200558779
RENAULT      110602309R
RENAULT      8200248531
RENAULT      8200267349
RENAULT      8200558766
RENAULT      8200558779
SUZUKI      1769084A51
SUZUKI      1769084A51000
SUZUKI      1769084A52
SUZUKI      1769084A52000

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TH6393.89J VERNET S.A. w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TH6393.89J VERNET S.A.:

2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-05
 5/5
OK
2019-09-30
 5/5
Szybko i sprawnie termostat pasuje i działa idealnie tylko czujnik ma inną kostkę a miało pasować do tego modelu auta
2021-02-25
 5/5
Termostat zamontowany, czas pokaże :)
2021-12-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.