Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TH7139.80J vernet s.a.

Termostat układu chłodzenia TH7139.80J VERNET S.A.

TH7139.80J Termostat układu chłodzenia VERNET S.A.
vernet TH7139.80J
Termostat układu chłodzenia TH7139.80J
TH7139.80J
vernet TH7139.80J Termostat układu chłodzenia
Termostat układu chłodzenia TH7139.80J vernet
Termostat układu chłodzenia TH7139.80J vernet
104.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

TH7139.80J

producent:

VERNET S.A.

Temperatura otwarcia [°c] 80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Rodzaj korpusu obudowa metalowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z czujnikiem
nr EAN 3531650029303

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TH7139.80J VERNET S.A.

Termostat cieczy chłodzącej (80°C, w obudowie) pasuje do: ABARTH GRANDE PUNTO; ALFA ROMEO MITO; FIAT DOBLO, DOBLO CARGO, GRANDE PUNTO, LINEA; LANCIA DELTA III; OPEL COMBO TOUR 1.4/1.4CNG/1.4LPG 05.07-
numery OEM:
ALFA ROMEO      0055208964
ALFA ROMEO      55208964
OPEL      1338272

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TH7139.80J VERNET S.A. w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TH7139.80J VERNET S.A.:

2021-12-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-30
 5/5
Szybko i sprawnie termostat pasuje i działa idealnie tylko czujnik ma inną kostkę a miało pasować do tego modelu auta
2020-02-05
 5/5
OK
2021-02-25
 5/5
Termostat zamontowany, czas pokaże :)
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.