Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TH7188.95J vernet s.a.

Termostat układu chłodzenia TH7188.95J VERNET S.A.

TH7188.95J Termostat układu chłodzenia VERNET S.A.
vernet TH7188.95J
67.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

TH7188.95J

producent:

VERNET S.A.

Temperatura otwarcia [°c] 95
Średnica 1 [mm] 41,0
Średnica 2 [mm] 37,0
Wysokość 1 [mm] 40,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
nr EAN 3531650034178

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TH7188.95J VERNET S.A.

Termostat cieczy chłodzącej (95°C) pasuje do: AUDI A3, A4 ALLROAD B8, A4 B8, A5, A6 C7, A8 D4, Q3, Q5, TT; SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, EXEO, EXEO ST, LEON, TOLEDO III 1.8-2.0H 09.04-10.18
numery OEM:
AUDI      06H121113B
VOLKSWAGEN      06H121113B
zamienniki:
1.880.743S
brak
FACET EPS
30 93 4876
brak
SWAG Autoteile GmbH
QTH711K
brak
QUINTON

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TH7188.95J VERNET S.A. w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TH7188.95J VERNET S.A.:

2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-05
 5/5
OK
2021-12-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-30
 5/5
Szybko i sprawnie termostat pasuje i działa idealnie tylko czujnik ma inną kostkę a miało pasować do tego modelu auta
2021-02-25
 5/5
Termostat zamontowany, czas pokaże :)

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.