Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TH7266.105 vernet s.a.

Termostat układu chłodzenia TH7266.105 VERNET S.A.

TH7266.105 Termostat układu chłodzenia VERNET S.A.
vernet TH7266.105
Termostat układu chłodzenia TH7266.105
47.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

TH7266.105

producent:

VERNET S.A.

Temperatura otwarcia [°c] 105
nr EAN 3531650042159

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TH7266.105 VERNET S.A.

Termostat cieczy chłodzącej (105°C, w obudowie) pasuje do: AUDI A1, A3, A4 B9, A5, Q3; SEAT ALHAMBRA, ATECA, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA V, LEON, LEON SC, LEON ST 1.0-1.6 05.08-
numery OEM:
AUDI      04C121113C
AUDI      04E121113F
SEAT      04C121113C
SEAT      04E121113F
SKODA      04C121113C
SKODA      04E121113F
VOLKSWAGEN      04C121113C
VOLKSWAGEN      04E121113F
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TH7266.105 VERNET S.A. w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TH7266.105 VERNET S.A.:

2021-12-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-25
 5/5
Termostat zamontowany, czas pokaże :)
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-05
 5/5
OK
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-30
 5/5
Szybko i sprawnie termostat pasuje i działa idealnie tylko czujnik ma inną kostkę a miało pasować do tego modelu auta

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.