Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TH7266.105 vernet s.a.

Termostat układu chłodzenia TH7266.105 VERNET S.A.

TH7266.105 Termostat układu chłodzenia VERNET S.A.
vernet TH7266.105
Termostat układu chłodzenia TH7266.105
TH7266.105
vernet TH7266.105 Termostat układu chłodzenia
Termostat układu chłodzenia TH7266.105 vernet
Termostat układu chłodzenia TH7266.105 vernet
47.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

TH7266.105

producent:

VERNET S.A.

Temperatura otwarcia [°c] 105
nr EAN 3531650042159

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TH7266.105 VERNET S.A.

Termostat cieczy chłodzącej (105°C, w obudowie) pasuje do: AUDI A1, A3, A4 B9, A5, Q3, SEAT ALHAMBRA, ATECA, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA V, LEON, LEON SC, LEON ST 1.0-1.6 05.08-
numery OEM:
AUDI      04C121113C
AUDI      04E121113F
SEAT      04C121113C
SEAT      04E121113F
SKODA      04C121113C
SKODA      04E121113F
VOLKSWAGEN      04C121113C
VOLKSWAGEN      04E121113F
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TH7266.105 VERNET S.A. w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TH7266.105 VERNET S.A.:

2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-30
 5/5
Szybko i sprawnie termostat pasuje i działa idealnie tylko czujnik ma inną kostkę a miało pasować do tego modelu auta
2021-02-25
 5/5
Termostat zamontowany, czas pokaże :)
2021-12-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-05
 5/5
OK
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.