Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Bmw 3 coupe (E92) 325 i (2006.06-2010.02) 218km » TH7328.87J vernet s.a.
wybrany samochód: 
Bmw 3 Coupe (e92) 325 I (2006.06-2010.02) 218km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia TH7328.87J VERNET S.A.

TH7328.87J Termostat układu chłodzenia VERNET S.A.
vernet TH7328.87J
Termostat układu chłodzenia TH7328.87J
TH7328.87J
vernet TH7328.87J Termostat układu chłodzenia
105.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

TH7328.87J

producent:

VERNET S.A.

Status produktu: Normalny
nr EAN3531650036004

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TH7328.87J VERNET S.A.

Termostat cieczy chłodzącej (87°C, w obudowie) pasuje do: VW AMAROK, CRAFTER 30-35, CRAFTER 30-50 2.0D 09.10-
numery OEM:
AUDI      03L121111AB
AUDI      03L121111H
VOLKSWAGEN      03L121111AB
VOLKSWAGEN      03L121111H
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TH7328.87J VERNET S.A. w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TH7328.87J VERNET S.A.:

2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-30
 5/5
Szybko i sprawnie termostat pasuje i działa idealnie tylko czujnik ma inną kostkę a miało pasować do tego modelu auta
2021-02-25
 5/5
Termostat zamontowany, czas pokaże :)
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-05
 5/5
OK
2021-12-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.