Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Skoda FABIA I Combi (6Y5) 1.4 16V (2000.04-2007.12) 100km » N 107 625 01 volkswagen
wybrany samochód: 
Skoda Fabia I Combi (6y5) 1.4 16v (2000.04-2007.12) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Śruba rolki napinającej paska rozrząd N 107 625 01 VOLKSWAGEN

N   107 625 01 Śruba rolki napinającej paska rozrząd VOLKSWAGEN
16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

N 107 625 01

producent:

VOLKSWAGEN

MAN TGE, AUDI A1, A3, A4 ALLROAD B8, A4 B8, A5, A6 C7, Q2, Q3, Q5, SEAT ATECA, IBIZA IV, IBIZA IV SC,

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Śruba rolki napinającej paska rozrząd N 107 625 01 VOLKSWAGEN

Śruba napinacza paska rozrządu M8x73 pasuje do: MAN TGE, AUDI A1, A3, A4 ALLROAD B8, A4 B8, A5, A6 C7, Q2, Q3, Q5, SEAT ATECA, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, LEON, LEON SC, LEON ST 01.12-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Śruba rolki napinającej paska rozrząd N 107 625 01 VOLKSWAGEN w samochodach:

Opinie Klientów o Śruba rolki napinającej paska rozrząd N 107 625 01 VOLKSWAGEN:

Slawomir, Zabki
2021-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.