Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1 987 947 941 bosch

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 941 BOSCH

1 987 947 941 Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH
bosch 1 987 947 941
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 941
1 987 947 941
31.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (16 ocen)
numery handlowe:

6 PK 1063

numer części:

1 987 947 941

producent:

BOSCH

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1063
nr EAN 3165141069792

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 941 BOSCH

Pasek wielorowkowy (6PK1063) pasuje do: ALFA ROMEO 147, GT, GTV, SPIDER; CHRYSLER 300M, CONCORDE; CITROEN EVASION, XSARA, ZX; LANCIA LYBRA; MITSUBISHI GALANT VIII; NISSAN MURANO I 1.6-4.8 03.91-
numery OEM:
ALFA ROMEO      60676136
ALFA ROMEO      71732386
BMW      11 28 1 715 713
CHRYSLER      04792 071
CHRYSLER      4792 071
CITROËN      5750 98
CITROËN      5750 99
CITROËN      5750 K8
CITROËN      96 152 082
CITROËN      96 152 083
DODGE      04792071
DODGE      4792 071
FIAT      60676136
FIAT      96152082
LANCIA      60676136
LANCIA      71732386
LANCIA      96152082
MITSUBISHI      MD317142
NISSAN      11720 0W000
NISSAN      11720 0W002
NISSAN      11720 VC200
PEUGEOT      5750 98
PEUGEOT      5750 99
PEUGEOT      5750 K8
PEUGEOT      96 152 082
PEUGEOT      96 152 083
SEAT      030 145 933 E
SEAT      030 145 933 L
SKODA      030 145 933 E
SKODA      030 145 933 L
VOLKSWAGEN      030 145 933 E
VOLKSWAGEN      030 145 933 G
VOLKSWAGEN      030 145 933 L

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 941 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 941 BOSCH:

2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-10
 5/5
Zamówienie złożone przez internet, dobra szukajka i łatwa obsługa
2021-10-05
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-07-11
 5/5
dobry produkt i rozsądna cena w tym sklepie
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-18
 5/5
Pasek z dodatkami syntetycznego kauczuku wzmacniany spełnia parametry
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-29
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-17
 5/5
Ok
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.