Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » P 36 017 brembo

Klocki hamulcowe - komplet P 36 017 BREMBO

P 36 017 Klocki hamulcowe - komplet BREMBO
brembo P 36 017
83.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (119 ocen)
numery handlowe:

20547, 24487, D1701 8925, D688 7563

numer części:

P 36 017

producent:

BREMBO

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zamkiem
Wysokość 1 [mm] 48
Numer WVA 20547
Wysokość 2 [mm] 58
Numer WVA 24487
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
Grubość [mm] 16
System hamulcowy Teves
Szerokość [mm] 140
nr EAN 8020584060834

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet P 36 017 BREMBO

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: JAGUAR XJ, XK 8 3.2-6.0 09.89-12.06

Klocki hamulcowe P 36 017 mają zastosowanie do modeli samochodów

JAGUAR

S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE

DAIMLER

SUPER EIGHT

Numery OE klocków hamulcowych P 36 017 producenta BREMBO

JAGUAR

JLM021220, JLM21220, JLM21918

numery OEM:
JAGUAR      JLM021220
JAGUAR      JLM21220
JAGUAR      JLM21918

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet P 36 017 BREMBO w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet P 36 017 BREMBO:

Maciej, Legionowo
2021-07-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Kalety
2021-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Milicz-Miłochowice Wieś
2023-06-06
 5/5
Super
Dariusz, Lubliniec
2024-09-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Marki
2022-01-24
 5/5
Skutecznie hamują, nie piszczą.
Andrzej, Straszyn
2019-11-20
 5/5
Ok
Dominik, Warszawa
2022-06-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Legnica
2025-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
astex, Zielonka
2023-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Warszawa
2025-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Warszawa
2022-08-23
 5/5
Polecam super hamowanie
Michał, Suchedniów
2024-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Slawek, Chotomow
2023-01-07
 5/5
Produkt zgodny z opisem
Marcin, Łyszkowice
2020-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Warszawa
2023-06-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, warszawa
2024-03-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, warszawa
2024-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Warszawa
2020-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Łódź
2023-04-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Suchedniów
2024-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Warszawa
2022-05-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radek, Legionowo
2024-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
astex, Zielonka
2023-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Tumlin-Wykień
2024-12-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Legionowo
2021-04-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2025-08-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Toruń
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Rychwał
2020-04-14
 5/5
przyzwoita cena produktu
Patryk, Warszawa
2023-01-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Riemerling
2020-03-09
 5/5
Jeżeli mam już wybór to zawsze zakładam klocki brembo nie są może najtańsze ale jakość kompensuje kwestię ceny

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.